رایگان دانلود

برنامه فیلم عکس گروههای تلگرامی پسرا دخترا همه چی هست

رایگان دانلود

برنامه فیلم عکس گروههای تلگرامی پسرا دخترا همه چی هست

۱۰ مطلب در شهریور ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

درخواستی کاربران

طراحی کریستالی اسم :آقای حسین بیاتیطراحی کریستالی اسم :اقای حسین بیاتی

  • بوز قورد
  • ۰
  • ۰


بهترین نرم افزارهای کامپیوتر برای سال ۲۰۱۵

در این مجموعه سعی کردیم ۲۵ تا از بهترین نرم افزارهای سال را جمع کنیم.

۱٫ نرم افزار Sandboxie

pc943281

برنامه Sandboxie در نوع خود یک نرم افزار بی نظیری است زمانی که برنامه ایی حاوی فایل های مخرب باشد این نرم افزار حفاظت سیستم شما را بر عهده خواهد گرفت. در واقع این نرم افزار یک محیط عملیاتی را برای شما فراهم خواهد کرد تا بدون هیچ ترسی هر برنامه ایی را روی سیستم خود باز کنید و در یک مکانی دور از پوشه های شخصی می توانید به بررسی آن برنامه ایی که دانلود کرده اید بپردازید به عبارت واضح تر اینکه اگر برنامه ایی دانلود کردید و حاوی ویروسی بود اثری روی فایل و پوشه های شما نخواهد داشت و با استفاده از این نرم افزار می توانید از مرورگر خود به صورت محفوظ و حفاظت شده استفاد کنید. (دانلود این نرم افزار)

۲٫برنامه NetBalancer

pc943282

 

برنامه NetBalancer وظیفه مراقبت از نرم افزارهایی که روی سیستم خود نصب کردید را دارد به این نحو که گزارشی از نرم افزارهایی که از اینترنت استفاده می کنند به شما معرفی میکند و مقدار مصرفشان را برای شما مشخص می نماید تا بتوانید مانع از اتصال آن نرم افزارها شوید و به این طریق به اینترنت خود سرعت ببخشید.( دانلود این نرم افزار)

۳٫ نرم افزار sPhoto

pc943283

 

نرم افزار sPhoto به کاربر این اجازه را می دهد که همزمان در یک لحظه چندین تصویر را اصلاح کند یعنی وقتی بخواهید لوگوی سایت خود را به عکس ها اضافه کنید و یا قصد تغییر سایز عکس ها را همزمان داشته باشید و یا تغییر نام چند تصویر را بخواهید می توانید انجام دهید.( دانلود این نرم افزار)

۴٫ نرم افزار BoostSpeed 7

pc943284

 

نرم افزار BoostSpeed 7 یک برنامه جدید در زمینه تعمیر و نگهداری و سرعت بخشیدن به کامپیوتر شما میباشد که با یک کلیک فرآیند خطایابی سیستم شما را فراهم می کند همچنین فایل های اضافی را حذف می کند و از ابزارهایی جهت جستجو و سرعت بخشیدن به کامپیوتر و هارد دیسک و رم برخوردار می باشد.(دانلود این نرم افزار)

۵٫ نرم افزار PDF Password Remover

pc943285

 

برنامه PDF Password Remover همچنان که از اسمش پیداست برای از بین بردن کلمه عبور فایلهای  PDF  به کار می رود تا کاربر قادر به ویرایش و یا کپی کردن محتویات از صفحه های فایل باشد فقط کافیست فایل مورد نظر را پیدا کنید و بروی Start کلیک کنید تا جستجو را انجام دهد و کلمه عبور را برطرف نماید.( دانلود این نرم افزار)

۶٫ نرم افزار SunsetScreen

pc943286

 

نرم افزار SunsetScreen یک برنامه رایگان است که چشم را از اشعه مضر صفحه نمایش کامپیوتر حفظ می کند این کار را با تغییر رنگ صفحه نمایش انجام می دهد با زمانهایی که در برنامه مشخص می کنید رنگ صفحه نمایش در آن زمانهای مشخص شده تغییر می کند و طبق زمان غروب و طلوع آفتاب به رنگی که مناسب چشم باشد تغییر می دهد.( دانلود این نرم افزار)

۷٫ نرم افزار SuperEasy Driver Updater

pc943287

 

این نرم افزار SuperEasy Driver Updater به کاربر اجازه بروز رسانی نرم افزارهای کامپیوتر و ویندوز را فراهم می کند تا عملکرد سیستم کامپیوتر بهتر شود و سرعت اجرای دستورات علاوه بر بهبود سرعت نت و مرور را به همراه خواهد داشت( دانلود این نرم افزار)

۸٫ نرم افزار WindowBlinds

pc943288

 

برنامه WindowBlinds یک برنامه شگفت انگیز که امکان تغیر شکل ویندوز را به کاربر می دهد تا یک ظاهر بهتری پیدا کند و امکان سفارشی کردن صفحه ویندوز را فراهم می کند.( دانلود این نرم افزار )

۹٫ نرم افزار Advanced IP Scanner

pc943289

 

برنامه Advanced IP Scanner اشخاصی را که به شبکه روتر و مودم شما متصل باشند را نمایش میدهد و اطلاعاتی از آنها را در اختیاز شما قرار می دهد( دانلود این نرم افزار )

۱۰٫ نرم افزار Aero Glass

pc9432810

 

برنامه Aero Glass یک برنامه رایگان و در عین حال فوق العاده ای می باشد کاربرانی که از نسخه ۸٫۱ و ۸ ویندوز استفاده می کنند می توانند از پنجره های شفاف آن لذت ببرند مثل ویندوز ۷ در واقع هر چند ویندوز ۸ از ممیزاتی برخوردار است اما امکان شفافیت پنجره ها در آن وجود ندارد اما این امکان با نرم افزار مذکور قابل اجراء می باشد. ( دانلود این نرم افزار )

۱۱٫ نرم افزار ۷GIF

 

pc9432811

 

برنامه ۷GIF برنماه ای است که امکان اجراء تصاویر متحرک را در ویندوز ۷ و ۸ فراهم می کند و نیازی نیست تا تصاویر متحرک را در مرورگر باز کنید و امکاناتی مثل اجراء تصاویر ، بزرگنمایی و کوچک کردن تصاویر متحرک را دارا میباشد.( دانلود این نرم افزار )

۱۲٫ نرم افزار Teorex Inpaint

pc9432812

برنامه Teorex Inpaint به شما کمک می کند تا هر قسمتی از تصویر را که می خواهید حذف شود را به راحتی تنها با مشخص کردنش حذف کنید بدون اینکه تغیر دیگری در تصویر نمایان شود مثلا می توانید عکس شخصی را از تصویری پاک کنید بدون افت کیفیت تصویر. ( دانلود این نرم افزار )

۱۳٫ برنامه Feewhee

pc9432813

 

برنامه Feewhee با این ابزار در واقع می توان کنترل روی چرخش موس داشت و محتویات پنجره ها و صفحات در مرورگرها را کنترل کرد یعنی بعد از راه اندازی آن کنترل در حجم پنجره ها را با فشردن دکمه Alt داریم و یا با فشردن دکمه شیفت Shift و چرخش موس پنجره را شفاف می کنیم و احتیاج به نصب هم ندارد .(دانلود این ابزار )

۱۴٫ نرم افزار PhotoZoom

pc9432814

 

برنامه BenVista PhotoZoom امکان بزرگ کردن تصویر و زوم کردن آن را تا حد بالا بدون کم شدن کیفیت عکس فراهم می کند از تمام فرمت های تصویری پشتیبانی می کند.( دانلود این نرم افزار )

۱۵٫ نرم افزار Bandizip

pc9432815

 

برنامه Bandizip جهت فشرده سازی فایل ها و تصاویر به کار می رود و همچنین در کلیپ ها تا حد ممکن و تا جایی که به راحتی روی اینترنت قابل نقل و انتقال خواهد بود این برنامه رایگان می باشد و از تمام زبان ها پشتیبانی میکند. ( دانلود این نرم افزار )

۱۶٫ نرم افزار Kid Key Lock

pc9432816

 

برنامه Kid Key Lock در واقع به شما کمک می کند هر وقتی که به کامپیوتر نیاز نداشته باشید و در عین حالی که روشن است میتوانید محدودیت و قفل ایجاد کنید تا کسی نتواند با سیستم مشغول به بازی و غیره شود و شما قادر خواهید بود موس و صفحه کلید را قفل کنید. ( دانلود این نرم افزار )

۱۷٫ نرم افزار TinyTake

pc9432817

 

برنامه TinyTake ضبط ویدیو از صفحه نمایش را انجام می دهد و با استفاده از آن کارهای آموزشی می توانید انجام دهید با این نرم افزار شما می توانید از کل دسکتاپ فیلم بگیرید و یا فقط منحصر در یک قسمت کنید بعد از فیلمبرداری قادر خواهید بود تا به اشتراک گذاری آن در جاهایی مثل یوتیوب اقدام نمایید. ( دانلود این نرم افزار )

۱۸٫ نرم افزار CopyQ

pc9432818

 

برنامه CopyQ جهت کپی کردن به کار می رود شما می توانید اطلاعات زیادی را درون آن ذخیره کنید و هر گونه اطلاعات کپی شده را از دست نخواهید داد و در واقع هر آنچه که کپی می شود اعم از تصویر و متن را حفظ می کند و امکان رجوع به آنها و دوباره کپی کردن را دارد.( دانلود این نرم افزار )

۱۹٫ نرم افزار WindowsAndroid

pc9432819

 

برنامه WindowsAndroid امکان اجرای اندروید روی کامپیوتر را فراهم می کند برنامه دیگری هم وجود دارد که این کار را انجام می دهد اما در این نرم افزار وجه تمایزی نسبت به بقیه وجود دارد و آن حجم کم برنامه است و راه اندازی برنامه بدون پیچیدگی ( دانلود این نرم افزار )

۲۰٫برنامه Icecream Slideshow Maker

pc9432821

 

برنامه Icecream Slideshow Maker رایگان در اختیار کاربران اینترنتی قرار دارد که اجازه ساخت ویدیو کلیپ از بین عکس هایی که کاربر دارد را به آنها می دهد و کاربر قادر خواهد بود تا همزمان بیشتر از یک تصویر را اضافه کند و امکان ادغام ویدیو های موسیقی با آنها را دارد. ( دانلود این نرم افزار )

۲۱٫ برنامه Random Password Generator

pc9432822

 

برنامه Random Password Generator نرم افزاری برای تولید کلمه عبور می باشد که با استفاده از آن می توانید یک کلمه عبور قوی بسازید و در ثبت نام ها از آن استفاده کنید. ( دانلود این نرم افزار )

۲۲٫ برنامه BCUninstaller

pc9432823

 

برنامه BCUninstaller به شما اجازه حذف چندین برنامه نصب شده روی ویندوز کامپیوتر را همزمان می دهد.( دانلود این نرم افزار )

۲۳٫ نرم افزار TweakNow DiskAnalyzer

pc9432824

 

برنامه TweakNow DiskAnalyzer در بین فایل های هارد دیسک جستجو می کند و فایل هایی که فضای بیشتر را اشغال کرده اند برای شما نشان می دهدفقط کافی است روی Scan Drive کلیک کنید.( دانلود این نرم افزار )

۲۴٫ برنامه Pokki For Windows 8

pc9432825

 

برنامه Pokki For Windows 8 مخصوص کاربران ویندوز ۸ است که امکان اضافه کردن تعداد زیادی از نرم افزارها را فراهم می کند و سریعتر می توان به برنامه و سایت هایی که نیاز داریم دسترسی پیدا کنیم.( دانلود این نرم افزار )

۲۵٫ برنامه Simple Run Blocker

pc9432826

 

برنامه Simple Run Blocker به کاربر اجازه منع اجراء برنامه های نصب شده روی کامپیوتر را می دهد و این مانع شدن به خاطر این است که مزاحمین دسترسی پیدا نکنند. ( دانلود این نرم افزار )

  • بوز قورد
  • ۰
  • ۰


شاید خیلی ها فکر کنند که میزان فالوئرهای اینستاگرام با تعداد کنسرت های یک خواننده تاثیر مستقیمی روی آمار دانلودهای آثار آنها داشته باشد، بیراه نیست اگر چنین تصویری داشته باشیم.




هفته نامه تماشاگران امروز - بهنام مظاهری: شاید خیلی ها فکر کنند که میزان فالوئرهای اینستاگرام با تعداد کنسرت های یک خواننده تاثیر مستقیمی روی آمار دانلودهای آثار آنها داشته باشد، بیراه نیست اگر چنین تصویری داشته باشیم اما نکته جالب اینجاست که اگرچه حجم تبلیغات ون هشتگ های اینستاگرامی تاثیر زیادی روی چهره شدن یک خواننده دارند ولی آمار دانلودهای قطعات موسیقی در سایت های مختلف دانلود و پخش، همیشه چیز دیگری می گوید. در این شماره پنج قطعه موسیقی را که بیشترین دانلودهای اینترنتی را به خود اختصاص داده اند مرور می کنیم.

1. محسن چاووشی؛ همچنان در صدر

او، هم همیشه در صدر اخبار است و هم موزیک هایش بیشترین آمار دانلودها را به خود اختصاص می دهند. قطعه «کجایی» چاووشی تا امروز تنها در یکی از اصلی ترین سایت های دانلود و پخش موسیقی 20 میلیون بار دانلود شده. این آمار در دیگر سایت های دانلود موسیقی بیشتر هم می شود و تا مرز 30 میلیون هم می رسد. قطعه «کجایی» تا امروز رکورددار دانلود در تاریخ اینترنت فارسی است.

2. تعجب نکنید

شاید فکر کنید که دومین رتبه دانلود بین تک قطعه های موسیقی حداقل متعلق به امیر تتلو یا مرتضی پاشایی باشد اما اشتباه می کنید. دومین رتبه با بیش از 19 میلیون دانلود متعلق به قطعه «بیا بازم» متعلق به مسیح و آرش ای پی است. این دو خواننده دهه هفتادی مدتی است که هیچ آهنگی تولید نکرده اند و فعلا در سکوت به سر می برند. شایعه ها مبنی بر این است که آنها به تازگی مجوز گرفته اند و قرار است به زودی اولین آلبوم شان به بازار بیاید.

3. گرفتاری های علیشمس

قطعه «آروم آروم» علیشمس و مهدی جهانی سومین قطعه پر دانلود اینترنتی است. این قطعه تا امروز نزدیک به 18 میلیون بار دانلود و پخش شده. علیشمس و مهدی جهانی در چند ماه اخیر بازار را قبضه کرده اند و مدام در حال تولید قطعه های جدید هستند اما به نظر می رسد که این صدرنشینی دوام چندانی نداشته باشد چرا که خبرها حاکی از این است که علیشمس با همکارانش رابطه خوبی ندارد و به دلیل رعایت نکردن حق آهنگسازان و تنظیم کننده هایی که با آنها کار می کند، مشکلات زیادی بین آنها به وجود آمده. علیشمس در موزیک ویدئوهایش از مدل هایی که کمتر شناخته شده اند هزینه هنگفتی دریافت می کند تا به نوعی آنها را تبدیل به چهره های فیمس شبکه های اجتماعی کند.

4. تهی و لس آنجلس

چهارمین قطعه ای که بیشترین حجم دانلود و پخش را به خود اختصاص داده قطعه ای از حسین تهی است که به همراه یک خواننده لس آنجلسی خوانده شده. این قطعه تا امروز بیشتر از 17 میلیون بار کلیک خورده. تهی هم جزو آن دسته از رپرهایی است که در ماه های اخیر فعالیتش بیشتر شده و مدام در حال تولید آهنگ ها و موزیک ویدئوهای جدید است.

5. رکوردهای حاشیه

ساسی مانکن و آهنگی (ساقیا) که به مناسبت عید نوروز بیرون داد هم رکورد پنجمین قطعه پر دانلود این روزها را دارد. این قطعه بیش از 13 میلیون بار دانلود و پلی شده. البته حاشیه های به وجود آمده از زندگی شخصی او هم در بیشتر دیده شدنش تاثیر بسزایی داشته، چرا که آهنگ های او تا همین چند ماه پیش بیشتر از 200 هزار بار کلیک نمی خورد.
  • بوز قورد
  • ۱
  • ۰


چالش نهنگ آبی؛ بازی اینترنتی که نوجوانان را به کام مرگ می کشاند


روسیه

چالش نهنگ آبی؛ بازی اینترنتی که نوجوانان را به کام مرگ می کشاند

نوشته شده توسط :اقای پورمیرزا

پلیس روسیه درباره خودکشی های ناشی از یک چالش اینترنتی موسوم به «نهنگ آبی» در این کشور تحقیق بعمل می آورد؛ این چالش از نوجوانان می خواهد تا به زندگی خود پایان دهند.

گروهی که این چالش اینترنتی را مدیریت می کنند به مدت ۵۰ روز از مخاطبان نوجوانان می خواهند تا روزانه کاری را که از آنها خواسته شده است را انجام دهند و در پایان، عکسی از تکلیف خود را بفرستند تا بتوانند وارد مرحله بعد شوند. مرحله نخست این چالش کشیدن یک نهنگ آبی روی دست است.

خودزنی، حک شکل و شماره با چاقو بر ساعد، تماشای فیلم های وحشت آور، حاضر شدن در اماکن، سازه ها و بلندی های خطرناک برای گرفتن عکس سلفی و بیدار شدن در ساعات نامعمول بخش هایی از این چالش است که هر روز و رفته رفته سخت تر و سخت تر می شود و در پایان پنجاهمین روز از نوجوانی که «بازی» را شروع کرده، خواسته می شود تا خودکشی کند.

حادثه ای که در آن نوجوانی خود را به زیر قطار انداخت و یا دختری به نام یولیا کونستانینوا، ۱۵ ساله که خود را از پشت بام ساختمانی ۱۴ طبقه به پایین افکند به گروه گردانندۀ بازی نهنگ آبی نسبت داده می شود.

پلیس روسیه در همین ارتباط دو نوجوان را بازداشت کرده است که گمان می رود از صحنه خودکشی یولیا فیلم برداری می کرده اند.

روزنامه نووایا گزتا می نویسد که از نوامبر سال ۲۰۱۵ تا آوریل سال ۲۰۱۶ میلادی ۱۳۰ مورد اقدام به خودکشی را در ارتباط با بازی نهنگ آبی ثبت کرده است. پلیس روسیه هم در این خصوص تحقیق می کند و گمان می برد که حداقل ۱۳۰ مورد اقدام به خودکشی در ارتباط با بازی نهنگ آبی بوده است.

بیشتر بخوانید:

سال گذشته پلیس روسیه جوانی ۲۱ ساله به نام «فیلیپ بودیکین» را دستگیر کرد که گمان می رود سردسته گروهی بوده که از طریق اینترنت نوجوانان و جوانان را به خودکشی ترغیب می کرده اند.

یکی از شبکه های اجتماعی و اینترنتی که این گروهها در آن فعال هستند «وی کی» نام دارد. وی کی مخفف وی کنتاکته (VKontakte) شبکۀ اجتماعی روسی است که به فیسبوک شبیه است و کاربران بسیاری از جمله در روسیه، اوکراین و مولدوای و قزاقستان دارد.

این چالش اینترنتی اخیرا در فرانسه هم رایج شده است.

  • بوز قورد
  • ۰
  • ۰

طراحی کریستالی

درخواستی


طراحی شکل حرم حضرت زینب (س) و مدافع حرم به شکل کاملا ساده و خاص


برای درخواست طراحی اسمتون به شکل های مختلف انگلیسی فارسی نستعلیق به هر شکلی که شما میخواهید
برای دانلود روی عکس کلیک کنید

@pourmirz
  • بوز قورد
  • ۰
  • ۰

Image result for ‫عکس بلو استکس‬‎این نرم افزار






باید بر روی کامپیوتر نصب شود سپس برنامه های اندروید رو  روی این نرم افزار نصب کنید تا  نرم افزارهای اندروید بر روی کامپیوتر اجرا شود




به راحتی با این برنامه برنامه های اندرویدیتان را در کامپیوتر اجراکنید


دانلود فایل نصبی با لینک مستقیم 248.16 MB

  • بوز قورد
  • ۰
  • ۰

دانلود رایگان قسمت ۱۷ سریال عاشقانه

دانلود رایگان کیفیت ۱۰۸۰

دانلود رایگان با کیفیت ۷۲۰

دانلود رایگان با کیفیت ۴۸۰

برای دانلود ادامه قسمت ها روی ادامه مطلب کلیک کنید

  • بوز قورد
  • ۰
  • ۰

طراحی اسم

  • بوز قورد
  • ۰
  • ۰

دانلود جدیدترین نسخه اندروید نرم افزار موبوگرام Mobogram T3.18.0-M9.8

دانلود آخرین نسخه اندروید نرم افزار موبوگرام 

Mobogram T3.18.0-M9.8

Mobogram - موبوگرام

شرح برنامه :

اگر شما از کاربران دستگاه های اندروید باشید به احتمال فراوان نرم افزار بسیار محبوب و مشهور Telegram را می شناسید، این نرم افزار محبوبترین مسنجر در میان کاربران ایرانی است که با استفاده از آن می توان به صورت گروهی و یا شخصی با دوستانتان چت کنید و یا کانال برای ارسال فایل های خود و معرفی آن به دیگران ایجاد نمایید.

پس از نسخه اصلی این مسنجر نسخه های دیگری از آن روانه بازار شد. موبوگرام نسخه ایرانی و غیر رسمی تلگرام کاری از گروه برنامه نویسی هانیسا است که نسبت به تلگرام دارای امکانات بیشتر و کاربردی است و در واقع مکمل نرم افزار تلگرام است .موبوگرام همچون نسخه اصلی تلگرام ازAPI های تلگرام استفاده می کند و از لحاظ امنیت همان امنیت تلگرام اصلی را دارا می باشد.

اکنون به معرفی ویژگی های این برنامه مکمل می پردازیم:

اگر می خواهید که هنگام کار با نرم افزار تلگرام کسی از آنلاین بودن شما با خبر نشود، موبوگرام دارای آیتمی با نام حالت روح است که درهنگامی که آنلاین هستید نرم افزار برای مخاطبانتان شما را به صورت آفلاین نمایش می دهد. در این حالت می توانید پیام های خوانده نشده مخاطبانتان را بخوانید بدون این که وضعیت پیام ها برای مخاطبانتان به حالت خوانده شده درآید.

می توانید دانلودهایتان را مدیریت کنید و در زمانی که خودتان تعیین می کنید دانلود ها آغاز می شوند.

موبوگرام به شما این امکان را می دهد که در کمترین زمان ممکن از آنلاین و آفلاین شدن، تغییر شماره و یا تغییر نام و عکس مخاطبان خاص خود باخبر شوید. این نرم افزار این تغییرات را به شما گزارش می دهد. موبوگرام به شما این امکان را می دهد که آخرین وضعیت بازدید مخاطب را در صفحه اصلی و گروه مشاهده نمایید. وضعیت آخرین بازدید با یک آیکن رنگی کنار نام مخاطب نشان داده می شود.

اگر شما کانالها، گروه ها و مخاطبین فراوانی دارید و این موضوع برای شما مشکل ساز شده است، به کمک موبوگرام می توانید کانال ها، گروه ها و مخاطبین خود را در دسته های جداگانه مشاهده نمایید. موبوگرام به صورت خودکار کانالها، مخاطبان و گروه ها را در تب های جداگانه دسته بندی می کند. و همچنین می توانید موارد دلخواه را در تب جداگانه ای قرار دهید. موبوگرام همچنین گفتگوهای برگزیده و پرکاربرد و همچنین موارد خوانده نشده را در تب های جدا دسته بندی می کند.

می توانید یک یا چند پیام را به یک یا تعدادی از کاربران ارسال نمایید.


برای دانلود رایگان موبو روی ادامه مطالب


  • بوز قورد
  • ۱
  • ۰

Game Of Thrones

دانلود سریال Game Of Thrones imdb

  • امتیاز IMDb: 9.5/10
  • وضعیت پخش: آخرین قسمت فصل هفتم اضافه شد
  • ژانر: تاریخی،درام،فانتزی،
  • کیفیت تصویر: BluRay 480p - 720p - 1080p
  • سازندگان: David Benioff , D. B. Weiss
  • ستارگان: Isaac Hempstead-Wright , Charles Dance , John Bradley , Ron Donachie , Emilia Clarke

هفت خاندان اشرافی برای حاکمیت بر سرزمین افسانه ای «وستروس» در حال ستیز با یکدیگرند . خاندان «استارک» ، «لنیستر» و «باراثیون» برجسته ترین آنها هستند . داستان از جایی شروع می شود که «رابرت باراثیون» پادشاه وستروس ، از دوست قدیمی اش ، «ادارد» ارباب خاندان استارک ، تقاضا می کند که بعنوان مشاور پادشاه ، برترین سمت دربار ، به او خدمت کند و …


                                 برای دانلود سریال گیم اف ترونز روی ادامه مطالب

  • بوز قورد